sobota, 18 października 2014

Najprostsze ciasteczka owsiane



175g mąki żytniej razowej
50 g mąki przennej
50 g zmielonych płatków owsianych
2 łyżki cukru
szczypta soli
1 łyżeczka proszku do pieczenia
100 g masła
5 łyżek mleka


W misce zmieszać wszystkie składniki zagniatając jednolite ciasto. Tak przygotowane ciasto rozwałkować na dobrze podsypanej stolnicy na grubość ok. 7mm. Wycinać ciasteczka wg uznania- ja użyłam do tego szklanki i wycięłam okrągłe ciasteczka.
Na dużej blaszce do pieczenia wyłożyć papier do pieczenia poukłądać na nim przygotowane ciasteczka, piec w temperaturze 180 stopni przez ok. 15 min.

2 komentarze:

  1. o wypróbuje ! ciekawe czy jak dodałabym czekolady czy wyszły by *.*Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłam wyszły pycha ,oja 3 latak ku mojemu zdziweniu wszamała pół talerza

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...