wtorek, 18 listopada 2014

bonoffee pie


Czyli pyszna tarta bananowa z kajmakiem, czekoladą i śmietanką. Połączenie mega pyszne...i nawet ogrom kalorii nie jest w stanie mnie przekonać, że mogłoby być inaczej!


200 g herbatników
3 łyżki zmielonych płatków owsianych
100 g masła
1 opakowanie masy kajmakowej
3 banany
300 g śmietany kremówki
2 łyżeczki cukru pudru
kilka kostek gorzkiej czekolady

Herbatniki rozgnieść na bardzo drobną masę (ja potraktowałam je blenderem) i połączyć ze zmielonymi płatkami owsianymi. To wszystko zagnieść z masłem (w temp. pokojowej) na jednolitą masę. Formę na tartę o średnicy 20-23 cm. wyłożyć tak przygotowanymi ciasteczkami, zagniatając wyższe boki na ok 2-3 cm. Tak przygotowaną formę włożyć do lodówki na ok. 2-3h.
Następnie wyjąc formę, spód wyłożyć masą kajmakową, na to poukładać gęsto plasterki banana. Na koniec ubić kremówkę. Pod koniec ubijania dodać cukier puder. Śmietankę wyłożyć na banany- ja zrobiłam wiele rozetek używając szprycy do mas. Na sam wierzch tartę posypać czekoladą startą na najgrubszych oczkach tarki.
Tak przygotowaną tartę odstawić do lodówki, aby ciasto stężało.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...